شرایط و قوانین

کاربر گرامی لطفاً موارد زیر را جهت استفاده بهینه از خدمات سایت ایمورتالس به دقت ملاحظه فرمایید.

قوانین شخصی :
ورود کاربران به وب‏‌سایت ایمورتالس هنگام استفاده از پروفایل شخصی، طرح‏‌های تشویقی، ویدئوهای رسانه تصویری ایمورتالس و سایر خدمات ارائه شده توسط ایمورتالس به معنای آگاه بودن و پذیرفتن تمامی شرایط و قوانین و همچنین نحوه استفاده از سرویس‌‏ها و خدمات ایمورتالس است. توجه داشته باشید که ثبت سفارش نیز در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین ایمورتالس از سوی کاربر است.
قوانین عمومی :
۱- توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های سایت ایمورتالس منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و سرویس‏‌های ایمورتالس تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.
۲- کاربر به شخصی گفته می‌شود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت‌نام درج کرده است ولی اقدام به خرید محصولی نکرده است. به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات ایمورتالس اقدام کند.
۳- مشتری به شخصی گفته می‌شود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت‌نام درج کرده است و به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات ایمورتالس اقدام کند یا اقدام کرده باشد.
۴- همچنین از آنجا که ایمورتالس یک وب‌سایت فروش محصولات دیجیتال آنلاین است، طبق قانون تجارت الکترونیک مشتری یا مصرف کننده هر شخصی است که به منظوری جز تجارت یا شغل حرفه‌ای به خرید کالا یا خدمات اقدام می‌کند.

ارتباطات الکترونیکی :
هنگامی که شما از سرویس‌‏ها و خدمات سایت ایمورتالس استفاده می‏‌کنید، سفارش اینترنتی خود را ثبت یا خرید می‏‌کنید در واقع به نوعی از جانب خود یا به پشتیبانی سایت ایمورتالس ایمیل می‏‌زنید، این ارتباطات به صورت الکترونیکی انجام می‏‌شود و در صورتی که درخواست شما با رعایت کلیه اصول و رویه‏‌ها باشد، شما موافقت می‌‏کنید که ایمورتالس به صورت الکترونیکی (از طریق پست الکترونیکی، سرویس پیام کوتاه و سایر سرویس‌های الکترونیکی) به درخواست شما پاسخ دهد.
همچنین آدرس ایمیل و تلفن‌هایی که مشتری در پروفایل خود ثبت می‌کند، تنها آدرس ایمیل و تلفن‌های رسمی و مورد تایید مشتری است و تمام مکاتبات و پاسخ‌های شرکت از طریق آنها صورت می‌گیرد.

جهت اطلاع‌رسانی رویدادها، خدمات و سرویس‌های ویژه یا پروموشن‌ها، امکان دارد سایت ایمورتالس برای اعضای وب سایت ایمیل یا پیامک ارسال نماید.
توجه داشته باشید که شماره های پیامک ۵۰۰۰۱۰۷۰۱۰۸۰۷۸ و ۵۰۰۰۱۰۷۰ و ۵۰۰۰۱۳۱۹۱۱ تنها شماره‌‌ های پیامکی است که سایت ایمورتالس از طریق آن برای کاربران و مشتریان خود پیامک ارسال می‌کند. همچنین این شماره‌‌های سامانه ارسال پیامک است که وضعیت پردازش سفارش یا رویدادها، خدمات و سرویس‌های ویژه ایمورتالس را به اطلاع کاربران می‌رساند و روشن است که امکان دریافت پیام‌های شما از طریق آن وجود ندارد.
همچنین ممکن است سایت ایمورتالس از طریق شماره پیامک ۵۰۰۰۱۰۷۰۱۰۸۰۷۸ برای برخی کاربران یا مشتریان خود، سوال نظرسنجی یا پیامک تبلیغاتی ارسال کند لذا تمامی کسانی که اطلاعاتشان را درسایت ایمورتالس به هر نحوی ثبت کرده اند (چه کاربر معمولی و چه مشتری) با ثبت نام در سایت ایمورتالس، این قانون را بصورت خودکار پذیرفته اند.
بنابراین ارسال هرگونه پیامک تحت عنوان سایت ایمورتالس، با هر شماره دیگری تخلف و سوء استفاده از نام برند ایمورتالس است و در صورت دریافت چنین پیامکی، لطفاً جهت پیگیری قانونی آن را به support@imortals.ir اطلاع دهید یا با شماره ۰۹۹۱۰۲۰۹۵۱۸ تماس بگیرید.

—————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————
نکات مربوط به نحوه تحویل سفارش به مشتری :
۱- اگر مشتریان در زمان پرداخت سفارش از روش انتقال کارت به کارت بانکی استفاده کنند، سفارش خود را در عرض حداکثر تا ۱ ساعت پس از انتقال وجه دریافت می کنند اما اگر مشتریان از روش پرداخت به کمک درگاه زیبال استفاده کنند سفارش آن ها حداکثر تا ۱۲ ساعت پس از انتقال وجه سفارش خود را دریافت می کنند.
۲- تنها شماره کارت رسمی سایت ایمورتالس مربوط به شخص محمدمهدی عرفانی فر با شماره کارت ۶۰۳۷/۹۹۷۲/۰۶۲۸/۴۰۸۶ (بانک ملی) می باشد.
۳- سفارش های ثبت شده در روز جمعه استثنا بین ۱۲ تا ۲۴ ساعت پس از خرید برای مشتری ارسال می شوند.

—————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————
قوانین مربوط به خرید و پشتیبانی انواع گیفت کارت و کد بازی های دیجیتال :
۱- تمامی گیفت کارت های خریداری توسط ایمورتالس از سایت های معتبر تهیه شده اند و هیچ شک و شبه ای در تقلبی بودن کدها نیست. لذا کاربران نمی توانند بعد از دریافت کد گیفت کارت خرید شده و استفاده آن، ادعا تقلبی بودن کدها را داشته باشد. همچنین امکان استعلام کد گیفت کارت فروخته شده به مشتری برای ما امکان پذیر نمی باشد.
۲- پس از اینکه محصولی را خریداری کردید، امکان عودت وجه بازگشتی یا امکان تغییر محصول خریداری شده برای مشتری وجود ندارد (چه زمانی که سفارش در دست بررسی و پیگیری باشد و چه زمانی که سفارش در حال انجام باشد و چه زمانی که مبلغ محصول را کاربر پرداخت کرده باشد). شرایط عودت وجه محصول به مشتری را بند ۱۷ فانون و سایر بندهای قانونی در همین صفحه می توانید مطالعه کنید.
۳- هر گونه پشتیبانی از مشتریان، فقط از طریق سیستم تیکتینگ موجود در درون سایت ایمورتالس (در پنل کاربری هر مشتری) انجام می شود لذا مواظب افراد و کانال های جعلی و کلاه بردار باشید. در ضمن کاربران ابتدا باید قبل از خرید خود، حساب خود را در سایت ایمورتالس را پس از ثبت نام، تایید کنند و در صورتی رخ دادن هرگونه مشکلی، می توانند در پنل کاربری خود در سایت ایمورتالس، به بخش پشتیبانی تیکتی مراجعه کنند و تیکت خود را ثبت کنند. مدت زمان پاسخگویی به تیکت ها حداکثر ۴۸ ساعت خواهد بود. لازم به ذکر است حتما قبل از خرید، حساب کاربری خود در سایت ایمورتالس را حتما فعال کنید و سپس اقدام به خرید محصول کنید تا امکان دریافت محصول و پشتیبانی محصول برای شما فراهم شود.
۴- پشتیبانی سایت ایمورتالس کد محصولات مربوط به هر مشتری را در قسمت پنل کاربری همان مشتری در سایت ایمورتالس و  همچنین از طریق شماره های پیامکی ۵۰۰۰۱۰۷۰۱۰۸۰۷۸ و ۵۰۰۰۱۰۷۰ و ۵۰۰۰۱۳۱۹۱۱ به شماره موبایل ثبت شده مشتری در سایت ایمورتالس کد محصولات را ارسال کند. لذا قبل از خرید حتما مشخصات حساب کاربری را حتما ثبت کنید چون محصولات خریداری شده عینا به همان مشخصات فرستاده می شوند.
۵- مشتریان موظف اند اگر بعد از خرید کد محصول دیجیتال خود بعد از گذشت حداکثر ۱۲ ساعت بعد از ثبت خرید (استثنا سفارش هایی که در روز جمعه ثبت شوند، بین ۱۲تا ۲۴ ساعت پس از ثبت خرید، به مشتری تحویل داده خواهد شد)، کد محصول خریداری شده به شما موبایل آن ها (مشتری) پیامک نشد یا در پنل کاربری خود در سایت ایمورتالس به هر دلیلی قادر به مشاهده کد محصول خریداری شده نشده باشند آن دسته از مشتریان موظف اند این موضوع رو حتما ازطریق تیکت به پشتیبانی سایت ایمورتالس انتقال بدهند.
۶- بازی های دیجیتال و یا کد گیفت کارت های خریداری شده توسط مشتری از سایت ایمورتالس، یا بصورت گیفت و یا بصورت ارسال کد لایسنس بازی یا آن گیفت کارت برای مشتری پس از خرید ارسال خواهد شد. انجام این امر برای پلتفرم های مختلف مانند Steam با Blizzard و یا ….. متفاوت است لذا پشتیبانی سایت ایمورتالس در صورت صلاح دید موظف است یا آن محصول را برای مشتری گیفت کند یا اقدام به ارسال کد لایسنس آن بازی دیجیتال کند.
لازم به ذکر است اگر از روش ارسال کد لایسنس فعال سازی بازی به کاربر استفاده شود (به صلاح دید خود سایت ایمورتالس)، سایت ایمورتالس متعهد است این کد را برای کاربر از طریق شماره های پیامکی ۵۰۰۰۱۰۷۰۱۰۸۰۷۸ و ۵۰۰۰۱۰۷۰ و ۵۰۰۰۱۳۱۹۱۱ به شماره موبایل ثبت شده کاربر در این سایت ارسال کند و یا اینکه کد را در قسمت پنل کاربری در سایت ایمورتالس برای کاربر درج و ثبت کند.
۷- تمامی قوانینی که در مورد انواع گیفت کارت در این برگه ذکر شد برای کد دیجیتال انواع بازی ها و تمامی محصولات این سایت که بصورت کد دیجیتال به فروش می روند نیز صدق می کند (و همچنین بالعکس) و تمامی این کدها از سایت ها مرجع معتبر خارجی خریداری شده و امکان تقلبی بودن کدها و یا امکان تست کردن کدها وجود ندارد. لذا آن دسته از مشتریانی که از روش *دریافت کد لایسنس بازی دیجیتال/یا گیفت کارت های مختلف* اقدام به دریافت کد کنند و کد را با موفقیت فعال کنند و سپس ادعایی مبنی بر تقبلی بودن کد کنند و تیکتی یا شکایتی در این زمینه به پشتیبانی سایت ایمورتالس بکنند، سایت ایمورتالس این حق را دارد که از کاربر مربوطه شکایت کرده و اکانت وی را در این سایت مسدود کند.
۸- سایت ایمورتالس این حق را دارد که در صورت صلاح دید، مشتریان را ازطریق ارسال ایمیل و شماره پیامک، آن ها را از اخبار محصولات مطلع کند.
۹- کاربران باید هنگام سفارش محصول مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و دریافت محصول نخواهد بود و هرگونه مسئولیت ناشی از ناقص اشتباه بودن اطلاعات مشتری، بر عهده خود مشتری می باشد. بنابراین درج ایمیل و شماره تماس‌های همراه توسط مشتری و سایر فیلد های درخواست شده از مشتری، به منزله مورد تایید بودن صحت آنها است و در صورتی که این موارد به صورت صحیح یا کامل درج نشده باشد، سایت ایمورتالس جهت اطمینان از صحت و قطعیت ثبت سفارش می‌تواند از مشتری، اطلاعات تکمیلی و بیشتری درخواست کند.
نکته مهم:
مشتری موظف است قبل از خرید، حتما حساب کاربری خود را در سایت ایمورتالس فعال کند و سپس اقدام به خرید محصول خود کند تا امکان پیگیری سفارش وجود داشته باشد در غیر این صورت اگر مشتری محصولی را خرید باشد ولی در سایت ایمورتالس ثبت نام نکرده باشد و حسابش فعال نباشد هیچ گونه پشتیبانی و سرویسی به مشتری صورت نمیگیرد لذا حتما قبل از خرید در سایت ثبت نام کنید و حساب خود را فعال کنید و سایر مشخصات را در پنل کاربری تان به درستی وارد کنید تا بتوانید سفارش های خود را پیگیری کنید. در غیر این صورت پشتیبانی ایمورتالس هیچ گونه مسئولیتی بابت این گونه رفتار مشتری نداشته و کد محصول خریداری شده به مشتری ارسال نمی شود.
۱۰- کاربران نمی توانند با توجه به ثبت سیستمی سفارش، درخواست امکان صدور فاکتور مجدد یا تغییر مشخصات آن از جمله تغییر فاکتوری که به نام شخص حقیقی صادر شده است، به نام شخص حقوقی را داشته باشند. تنها درصورتی جزئیات سفارش قابل تغییر خواهد بود که سایت ایمورتالس بنا بر صلاح دید خود و در جهت بهبود جزئیات سفارش و با هماهنگی های لازم با مشتری، این موضوع را رسما با مشتری به اعلام کند و رضایت لازم را از مشتری بگیرد و سپس اقدام به انجام این امر کند.
۱۱- مشتری موظف است قبل از تکمیل نهایی فرآیند خرید، تمامی VPN یا Proxy یا هر سرویس VPS یا سرویس تغییر آی پی (IP) و  یا هر سرویس کاهش پینگی یا که در حال حاضر در حال استفاده از آن می باشد را غیر فعال کند و سپس اقدام به پرداخت وجه کند تا امکان پیگیری دقیق ثبت سفارش وجود داشته باشد.
۱۲- امکان هرگونه تغییری در سفارش ثبت شده مانند لغو سفارش یا استرداد مبلغ پرداختی یا تغییر محصول جهت خرید به هر دلیلی در سایت ایمورتالس پس از پرداخت وجه مشتری وجود ندارد لذا با دقت محصول خود را انتخاب کنید. ضمنا تمامی محصولاتی که در سایت ایمورتالس به فروش می روند کاملا اورجینال و بدون مشکل هستند.
۱۳- حین استفاده و فعال سازی تمامی گیفت کارت ها  و کدهای دیجیتال بازی ها و مستر کارت های مجازی و ویزا کار های مجازی (اعم از هر نوع گیفت کارتی که در سایت ایمورتالس به فروش می رسد) می بایست IP غیرایران (اروپا، امریکا و …) استفاده شود و نسبت به همان کشور فیلد های آدرس را پر نمایید. در غیر اینصورت گیفت کارت شما بلاک می گردد و سایت ایمورتالس هیچ مسئولیتی در قبال استفاده نادرست از گیفت کارت ها را ندارد. بهتر است قبل از هرگونه اقدام به فعال سازی گیفت کارت مربوطه، توضیحات فعال سازی آن محصول را در صفحه خود آن محصول در سایت ایمورتالس و سایت مرجع آن محصول مطالعه کنید و در صورت نیاز به پشتیبانی تیکت بزنید تا راهنمای دقیق فعال سازی آن محصول خریداری شده برای شما ارسال شود و بعد از دریافت راهنمایی های لازم اقدام به فعال سازی محصول خریداری شده نمایید.
نکته مهم: لازم به ذکر است در صورتی که مشتری پس از دریافت کد محصول خریداری شده، از روش هایی که در صفحه ی آن محصول در سایت ایمورتالس ذکر شده و یا سایت مرجع فروش آن محصول ، اقدام به فعال سازی نکند و هرگونه مشکلی بعدا برای گیفت کارت یا اکانت مشتری پیش بیاید، سایت ایمورتالس هیچ گونه مسئولیتی در قبال این اقدام ندارد زیرا سایت ایمورتالس، اقدام های لازم پس از خرید را کاملا توضیح داده است و سایت ایمورتالس فقط سایت واسط خرید است.
۱۴- هرگونه استفاده نادرست از محصولاتی که در سایت ایمورتالس توسط خود سایت ایمورتالس به فروش می رسد به عهده خود فرد مشتری و خریدار می باشد و سایت ایمورتالس هیچ گونه مسئولیتی در قبال نحوه ی استفاده از محصول توسط کاربران ندارند و تمامی مسئولیت این کار بر عهده خود مشتری می باشد.
۱۵- مشتری موظف است پس از خرید و دریافت محصول از سایت ایمورتالس، اگر سوالی یا ابهامی در مورد شیوه ی فعال سازی آن محصول داشته باشد، باید آن را از طریق سیستم تیکتینگ درون سایتی (به کمک پنل کاربری) و قبل از فعال سازی کد محصول خریداری شده، سوال و ابهام خود را مطرح کند و سایت ایمورتالس هم موظف است حداکثر تا ۴۸ ساعت به تیکت مشتری پاسخ مناسب را بدهد. لذا تا زمانی که مشتری ابهامی در شیوه ی فعال سازی گیفت کارت یا محصول مورد نظر خریداری شده از سایت ایمورتالس را داشته باشد، نباید بصورت خود سرانه اقدام به فعال سازی گیفت کارت مربوطه کند و باید منتظر جواب تیکت زده شده به پشتیبانی سایت ایمورتالس باشد چون ممکن است مشتری از طریق شیوه های نادرست امکان به فعال سازی گیفت کارت یا محصول خریداری شده کند که همین امر باعث می شود اکانت آن مشتری در آن سایت یا اپلیکیشن یا آن پلتفرم مربوطه، مسدود شود یا حتی ممکن است کد گیفت کارت شما بلاک شود و سایت ایمورتالس هم هیچ گونه مسئولیتی در قبال این اقدام مشتری ندارد.
۱۶- مشتریان موظف اند پس از دریافت کد گیفت کارت یا کد بازی های دیجیتال خریداری شده یا کد کردیت کارت های مجازی (مستر کارت و ویزا کارت) از پشتیبانی ایمورتالس، آن کد را نزد خود باید محفوظ کنند و در حفظ آن کوشا باشند. لذا بعد از اینکه مشتری سفارشش را دریافت کرد امکان بازیابی اطلاعات محصول خریداری شده اعم از CVV کردیت کارت ها و هرگونه اطلاعاتی در رابطه با محصول خریداری شده وجود ندارد. لذا توجه لازم را در این زمینه داشته باشید.
۱۷- پشتیبانی سایت ایمورتالس متعهد است که پس از ثبت سفارش مشتری، بین ۱ تا ۱۲ ساعت کاری (استثنا سفارش هایی که در روز جمعه ثبت شوند، بین ۲۴ تا ۳۶ ساعت پس از ثبت خرید، به مشتری تحویل داده خواهد شد) سفارش مشتری را انجام داده و به دست مشتری برساند. اگر به هر دلیلی بیش از ۳۶ ساعت از ثبت سفارش مشتری گذشت و مشتری کد محصول مورد نظر خود را دریافت نکرد یا بازی خریداری شده برای مشتری گیفت نشد، مشتری می تواند درخواست عودت وجه از پشتیبانی سایت ایمورتالس را داشته باشد و این موضوع را از طریق ارسال تیکت و تماس با شماره موبایل ۰۹۹۱۰۲۰۹۵۱۸ به پشتیبانی سایت ایمورتالس اطلاع دهد و حداکثر ظرف ۴۸ ساعت پس از ثبت درخواست عودت وجه، این فرآیند انجام می شود.
۱۸- پست های الکترونیکی رسمی سایت ایمورتالس sell@imortals.ir و support@imortals.ir می باشد. کاربران و مشتریان جهت آگاهی از وضعیت سفارش خود یا مسائل مربوط به حساب کاربری مانند بازیابی رمز عبور و…. یا از جانب سایت ایمورتالس، از پست الکترونیکی sell@imortals.ir، ایمیل هایی را دریافت می کنند و اگر کاربری یا مشتری بخواهد نظر یا انتقادی یا پیشنهادی به مدیر سایت ایمورتالس ارائه بدهد می تواند به پست الکترونیکی support@imortals.ir، ایمیل خود را ارسال کند. مشتریان و کاربران توجه کنند که هرگونه ایمیلی غیر از ایمیل های رسمی ذکر شده در این بند، ایمیل های مورد تایید سایت ایمورتالس نیست و هیچ گونه مسئولیتی بابت ارسال و دریافت  ایمیل های جعلی و غیر رسمی به کاربر از جانب افراد متقلب و سودجو بر عهده سایت ایمورتالس نمی باشد و تماما مسئولیت این کار بر عهده مشتری و کاربر می باشد و در صورت مشاهده چنین چیزی، لطفا اقدام به باز کردن آن ایمیل نفرمایید و این موضوع رو سریعا به پشتیبانی سایت ایمورتالس اطلاع دهید.

۱۹- با توجه به تغییرات شدید نرخ ارز، مشتریان و کاربران سایت ایمروتالس موظف اند که قبل از خرید هر گونه محصولی از سایت، ابتدا با شماره تماس ۰۹۹۱۰۲۰۹۵۱۸ تماس حاصل کنند تا از قیمت دقیق محصولات و موجود بودن آن ها آگاه شوند و سپس اقدام به خرید کنند. در صورتی که مشتری به این موضوع توجه نکند و سفارش خود را بدون هماهنگی و آگاهی در سایت ایمورتالس ثبت کند باید مبلغ مابه التفاوت قیمت جدید محصول خریداری شده را پردا خت کند تا سفارش به دست مشتری برسد.
همچنین امکان لغو سفارش در این مقطع بنا بر قوانین سایت ایمورتالس امکان پذیر نمی باشد زیرا بلافاصله بعد از اینکه مشتری سفارش خود را در سایت ایمورتالس (حتی بدون هماهنگی) ثبت کرده باشد، اقدامات لازم جهت خرید و ارسال سفارش به مشتری انجام می شود.
۲۰- تمامی اطلاعات کاربران و مشتریان مانند اطلاعات کاربری، جزئیات سفارش ها، متن های تیکت ها و هر گونه اطلاعات دیگری نزد پشتیبانی سایت ایمورتالس محفوظ است. اگر کاربری درخواست حذف اکانتش از سایت ایمورتالس را داشته باشد باید این موضوع را کتبا در تیکت اعلام کند تا اقدامات لازم صورت بگیرد. اما اگر مشتری درخواست حذف اکانتش از سایت ایمورتالس را داشته باشد انجام این کار ممکن نیست (حتی از طریق تیکت). زیرا تمامی جزئیات سفارشات مشتریان طبق قوانین E-namad،به مدت ۱ سال باید در سایت ایمورتالس قابل دسترسی و بررسی باشد.
۲۱- هزینه پرداخت قیمت محصولات و کارمزد هر گونه سفارش بر عهده مشتری خواهد بود و هزینه های مربوط به ارسال سامانه ی پیامکی به شماره موبایل کاربر یا مشتری بر عهده سایت ایمورتالس خواهد بود.
۲۲- کاربر و مشتری متعهد است که مشخصات حساب کاربری خود و یا جزئیات سفارش دریافت شده را در اختیار شخص ثالثی قرار ندهند. همچنین سایت ایمورتالس در این قضیه متقابلا عمل می کند و از افشای اطلاعات شخصی کاربران و مشتریان خود به هر شخص ثالثی خودداری می کند. (مگر با مجوز سازمان و مراجع قانونی کشور ایران)
۲۳- بنا بر قوانین سایت E-namad، امکان افشای هر گونه اطلاعاتی محرمانه مربوط به کسب و کار سایت ایمورتالس جرم است و با متخلف برخورد قانونی خواهد شد.
۲۴- پشتیبانی تیکتی سایت ایمورتالس متعهد است حداکثر تا ۴۸ ساعت پس از ارسال کدهای سفارش ها به مشتری، پشتیبانی ذکر شده را برای مشتری خود ارائه دهد. لذا مشتری متعهد است هنگامی که کد محصولات خریداری شده از سایت ایمورتالس را دریافت کرد، حداکثر ظرف کمتر از ۴۸ ساعت اقدام به فعال سازی محصول خریداری شده کند و چنانچه مشکلی یا سوالی در فرآیند فعال سازی به وجود آمد می تواند از طریق تیکت این موضوع را به پشتیبانی سایت ایمورتالس اعلام کند. دلیل این امر این است که کد محصولات موجود در سایت ایمورتالس و در بسیاری از سایت های ایرانی و خارجی دارای محدودیت زمانی جهت استفاده و پشتیبانی می باشند (که این موضوع خارج از کنترل سایت ایمورتالس است) لذا مشتری بهتر است پس از دریافت کد محصولات خریداری شده و مطالعه نحوه فعال سازی آن ها که در صفحه همان محصول در سایت ایمورتالس، هرچه سریع تر اقدام به فعال سازی محصول کند تا از جداکثر پتانسیل پشتیبانی سایت ایمورتالس بهره ببرد.
۲۵- سایت ایمورتالس در حال حاضر برای Desktop بهینه سازی شده است. لذا کاربران و مشتریان موظف اند از PC و Laptop جهت ورود و خرید و استفاده از سایر بخش های سایت ایمورتالس استفاده کنند. کاربران و مشتریان مشاهده سایت بر روی گوشی های هوشمند یا تبلت یا هر Device دیگری خودداری کنید چون بسیاری از توضیحات سایت را در آن حالت مشاهده نخواهید کرد.
۲۶- مبلغی که سایت ایمورتالس جهت لغو سفارش به مشتری برمیگدارنذ دقیقا قیمت همان محصول در آن مقطع زمانی در سایت ایمورتالس است. درگاه پرداختی که سایت ایمورتالس از آن استفاده می کند (درگاه Pay)، همواره برای هر تراکنشی که از جانب مشتری جهت ثبت و خرید سفارش از سایت ایمورتالس صورت بگیرد، یک کارمزدی را متناسب با قیمت سفارش بر میدارد و این قیمت در قالب کارمزد به قیمت سفارش مشتری در صفحه پرداخت اضافه خواهد شد. بنابراین سایت ایمورتالس دقیقا قیمت محصول در آن مقطع زمانی را به حساب مشتری بر می گرداند و آن میزان کارمزدی که به سفارش مشتری از جانب درگاه پرداخت Pay کسر شده است، به حساب مشتری برگشت داده نمی شود.
۲۷- اگر مبلغ کل یک یا چند سفارش بالای ۷۰۰٫۰۰۰ تومان باشد برای تحویل محصولات خریداری شده از جانب سایت ایمورتالس، نیاز به احراز هویت شخص مشتری می باشد. لذا مشتری موظف است پس از خرید از طریق تیکت، عکس کارت ملی خود را برای پشتیبانی سایت ایمورتالس ارسال کند و پس از بررسی و تایید، کد محصولات سفارش ها برای مشتری ارسال خواهد شد.
۲۸- نکته بسیار مهم: تمامی محصولات سایت ایمورتالس بعد از تحویل به مشتری تا ۲۴ ساعت بعد، پشتیبانی ویژه سایت ایمورتالس را دارند لذا مشتری موظف است که کد گیفت کارت یا کد بازی خریداری شده را پس از دریافت در کمترین زمان ممکن اقدام به فعال سازی طبق روش های ذکر شده در صفحه آن محصول کند و اگر سوالی در مورد نحوه ی فعال سازی آن محصول داشت، از طریق تیکت و قبل از فعال سازی محصول خریداری شده باید موضوع را به پشتیبانی سایت ایمورتالس از طریق تیکت اطلاع دهد.
لازم به ذکر است که تاریخ انقضا اکثر محصولات سایت ایمورتالس در صفحه آن محصول ذکر شده است ولی اگر چنین موضوعی را درصفحه آن محصول مشاهده نکردید بصورت پیشفرض تا ۲۴ ساعت بعد از دریافت کد توسط مشتری، پشتیبانی ویژه سایت ایمورتالس برای شما فعال خواهد شد و بعد از ۲۴ ساعت، هیچ گونه پشتیبانی اختصاصی صورت نمیگیرد. دلیل این امر این است که سایت های فروشنده خارجی خودشان حداکثر ۲۴ ساعت بعد از تحویل کد محصول به سایت ایمورتالس گارانتی برای پشتیبانی از یک محصول را ارائه می دهند.
۲۹- سایت ایمورتالس متعهد است که در زمان ساعات کاری، سفارش های مشتری را انجام بدهد. (ساعت کاری فروشگاه : از ساعت ۸ تا ۲۳ در ۷ روز هفته)
۳۰- در صورتی که مشتری پس از خرید هر گونه گیفت کارتی از سایت ایمورتالس، به تمامی مطالب ذکر شده در صفحه آن محصول و سایر لینک های ضمیمه شده در آن صفحه و قوانین کلی سایت توجه نکند (حتی ۱ مورد)، وب سایت ایمورتالس هیچ گونه مسئولیتی در قبال عدم فعال شدن کد محصول خریداری شده و یا رخ دادن هر گونه مشکل احتمالی را نداشته و هیچ گونه خسارت یا عودت وجهی صورت نمی گیرد.
۳۱- پشتیبانی کامل از تمامی گیفت کارت ها از جانب سایت ایمورتالس تا ۲۴ ساعت پس از تحویل کد به مشتری صورت می گیرد. لذا مشتری موظف است در زمان ذکر شده، اقدام به فعال سازی محصول کند و هرگونه مشکلی در امر فعال داشت از طریق تیکت با پشتیبانی سایت ایمورتالس مطرح کند.